پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112253
سناريوي پيروزي حزب‌الله اين باردر سوريه/نگراني غرب از آخرين سنگر تروريست‌ها
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 921

به گزارش فارس، پايگاه خبري المنار فلسطين در گزارشي نوشت که رژيم صهيونيستي در کنار شماري از رژيم‌هاي عربي حوزه خليج فارس و برخي کشورهاي منطقه از توانمندي و قدرت رهبران سوريه در ايستادگي و مقاومت در برابر توطئه‌هاي تروريستي که براي آنها تدارک ديده شده، در بيم و هراس و در عين حال خشم و غضب به سرمي‌برند.

المنار فلسطين در ادامه مي‌نويسد: گزارش‌هاي منتشر شده توسط سرويس‌هاي اطلاعاتي منطقه درباره پيش‌بيني اوضاع جاري در سوريه براي اين کشورها و رژيم صهيونيستي چندان خوشبينانه و مثبت نشان نمي‌دهد، چون اين گزارش‌ها تاکيد مي‌کنند که هيچ يک از پيش‌بيني‌ها و برآوردهاي نظامي مورد انتظار اين رژيم‌ها در طول 18 ماه بحران سوريه محقق نشده‌اند.

محافل سياسي برخي از کشورهاي توطئه‌کننده عليه سوريه اعلام کردند: سران رژيم صهيونيستي، عربستان سعودي، قطر و ترکيه از اين بيم دارند که سناريو پيروزي حزب الله در سال 2006 ميلادي بار ديگر تکرار شود، هنگامي‌که اسرائيل تلاش داشت با حمايت آمريکا و برخي رژيم‌هاي عربي ضمن حمله به لبنان معادله سياسي حاکم بر اين کشور را تغيير دهد و بر حزب‌الله غلبه کند.

اين محافل تاکيد مي‌‌کنند: واشنگتن و همپيمانانش از اين بيم دارند که نظام سوريه نبرد حلب را به سود خود رقم بزند و به اين ترتيب آخرين سنگر تروريست‌هاي مسلح در سوريه سقوط کند.


 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html